Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset
Julkaistu 11.12.2023|Yleinen
KRAO:n asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin ajalla 16.11.-5.12.2023. Vastauksia kyselyyn tuli 11 (vastauspros 8).
Parhaat keskiarvot asteikolla 1-4 saivat väittämät:
- Koulutuspalvelut ovat helposti saavutettavissa ka 3,6
- Asiantuntijapalvelut ovat laadukkaita ka 4,0
Eniten kehittämistä palautteeseen vastanneet näkivät koulutuspalveluiden laadussa (ka 3,5) ja toiminnan joustavuudessa (ka 3,6).
Olen tyytyväinen saamaani palveluun sai hyvän keskiarvon 3,6 (tavoitearvo 3,5).
NPS-luku, Asiakkaiden uskollisuus ja tyytyväisyys, sai arvosanaksi 46.
Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.