KRAO:n asiakkaat arvostavat yhteistyötä
Julkaistu 5.12.2024|Yleinen
KRAO:n kumppanuuskysely toteutettiin aikavälillä 6.-20.11.2024. Vastauksia kyselyyn saatiin 17 (vastauspros. 17). ”Olen tyytyväinen yhteistyöhömme” sai hyvän keskiarvon 3,6 (tavoitearvo 3,5).
Parhaat keskiarvot asteikolla 1-4 saivat väittämät:
”Pikäjänteisyys” ka 3,9,
”Yhteistyön molemminpuolinen hyöty” ka 3,8 sekä
”Yhteistyö KRAO:n kanssa luo lisäarvoa ratkaisujen löytymiseen ja toteuttamiseen” ka 3,7.
Eniten kehittämistä palautteeseen vastanneet näkivät tiedottamisessa ja viestinnässä (ka 3,4) ja yhteistyön säännöllisessä seuraamisessa (ka 3,2).
Asiakkaiden uskollisuutta ja tyytyväisyyttä kuvaava NPS-luku sai kyselyn vastausten perusteella arvoksi huikeat 100. Tulosten perusteella KRAO:n asiakkaat arvostavat yhteistyötä kanssamme!